Skip to main content
Return policy: 

Reklamacje:

1a. Reklamacja produktu, realizacji zamówienia, bądź dostawy

Klient ma zawsze prawo do reklamowania otrzymanego produktu, szczególnie w przypadku niezadowolenia z produktu, realizacji zamówienia lub jego dostawy. Istnieje możliwość, iż doszło do pomyłki w procesie realizacji lub dostawy zamówienia na skutek błędu ludzkiego. Jeżeli Klient ma wątpliwości lub uwagi dotyczące otrzymanego produktu proszony jest o kontakt ze sprzedawcą – email: lakoguta@gmail.com bądź telefonicznie na numer telefonu: 883939833. Sprzedawca zaproponuje stosowne rozwiązanie problemu. Towar może również zostać odebrany od Klienta kurierem na koszt Sprzedawcy.

1b. Uszkodzenie w trakcie dostawy

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien wykonać zdjęcia uszkodzonej zawartości przesyłki oraz odesłać je na adres email: lakoguta@gmail.com bądź drogą sms (mms) na numer telefonu: 883939833.

W wiadomości zwrotnej Klient uzyska informacje niezbędne do kolejnych działań. Uszkodzony towar może wymagać zwrotu do nadawcy, strata materialna może zostać pokryta przez Sprzedawcę, bądź Klient może otrzymać nowy, pełnowartościowy towar tylko na podstawie załączonych zdjęć. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, bądź to sprzedawca zamawia kuriera po odbiór uszkodzonej, reklamowanej przesyłki. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

2. Towar należy odesłać w opakowaniu, w którym został przysłany lub w innym mocnym opakowaniu, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie przesyłki. Nigdy nie wysyłaj towaru w kopercie zwykłej. Towar tak zapakowany zostanie najprawdopodobniej uszkodzony. Taki towar nie będzie podlegał zwrotowi, wymianie, lub gwarancji.